Followers

25 April 2011

4 Golongan Perempuan Isi Neraka

Assalamualaikum. So, just nak kongsi 1 video ni, dari Ustaz Kazim Elias. Beliau bagi ceramah tentang 4 golongan wanita yang akan menjadi isi neraka. 

So kepada wanita-wanita, anda di galakkan tonton untuk mengambil ikhtibar dan tinggalkan mana yang buruk, ambik mana yang cantik. Cantik di luar tak semestinya cantik. Betul tak?

Lelaki pun boleh je nak tengok, boleh di sampaikan kepada kawan-kawan perempuan, saudara perempuan. 


So kepada sesiapa yang mempunyai masalah nak tengok video ni, aku listkan jugak golongan mana yang dimaksudkan itu. Kesian korang.

4 Golongan Perempuan isi neraka :

  1. Perempuan yang jahat mulutnya atas suaminya.
  2. Perempuan yang buat suaminya tidak mampu / meminta sesuatu dari suaminya yang tidak mampu dibuat/dibeli oleh suaminya.
  3. Perempuan yang tidak mahu menutup dirinya daripada lelaki(bukan muhrim)
  4. Perempuan yang cita-citanya tak ada. (hidup untuk makan dan seronok-seronok)
Harap korang dapat lah ambik ikhtibar, amalkan dan sampaikan. Sekian, Wassalam.


02 April 2011

Sejarah Dunia Sebenar.

Assalamualaikum, aku nak kongsikan video dari brofat tentang sejarah dunia sebenar. Sejarah kita sebenarnya telah banyak diubah oleh satu pihak. Lihat lah sendiri video ni. 

video



video

01 April 2011

Gambar - gambar Kaum Nabi Luth yang diubah menjadi Batu

Assalamualaikum. Ingatkah anda tentang Nabi Luth? Nabi Luth diperintahkan untuk menyampaikan seruan tauhid kepada kaum yang rosak akhlaknya dan homoseksual (mengamalkan hubungan sejenis). Mereka yang tidak menerima seruan tauhid telah diubah menjadi batu.

Di bawah merupakan gambar-gambar kaum Nabi Luth yang telah diubah menjadi batu.









P/s : Siapa-siapa yang gay/lesbian, ni lah korang punya guru-guru/ model gaya hidup korang. So amacam?

Sumber : http://lilixmen.blogspot.com/2010/10/koleksi-foto-kaum-nabi-luth-yang-diubah.html 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...