Followers

25 May 2010

Aku delete semua post sebab aku rase semua post aku tu kurang menarik.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua anda semua kerane dapat meluangkan mase untuk melawat blog aku yang tak berape mcm blog sbb da kosong. Sebelum2 ni ade je post yang aku da post tapi bile aku bace balek ape yang aku post sume tu...zzzzz...aku pn rase bosan sbb ape yang aku post tu sume pasal diri aku. Dan tak menarik langsung. So, aku delete sume post yang terdahulu dan aku bercadang nak tulis bende yang lagi berpekdah dan dpt la aku smpaikan aku smpaikan ilmu kepada semua penduduk di malaysia ni(kalau yang dari negare selain malaysia pn buleh).


Mule2 aku kenal blog ni semuanya dari kawan2 aku. Then kadang2 aku rase macam menarik je kalau aku pn buat blog sekali ngan diorang. Aku mule2 ingat blogging ni satu perkare yg senang mcm men game. Bile da buat baru la aku sedar yang buat blog ni bukan leh wat suka2 je. Kalau kite nak wat blog kne la mempunyai pengetahuan yang luas tentang dunia internet terutamanya pengetahuan yang luas tentang menghantar post yang menarik2 belake. Selain itu, bukan sekadar ilmu tentang menulis cerita yang menarik, tetapi juga menghias blog kite ni dengan sederhane. Tak terlalu semak, dan juga tak terlalu padat agar bile org datang ke blog kite ni, diorang akan ase selesa nak bace, takde la time diorang nga khusyuk2 bace post kite, pastuh ade bende kelip2 belah kiri kanan, then bising dengan lagu2 yang kite minat then kononnye lagu tu semua org minat. Tapi terime je la hakikat, tak semua manusia punye minat ni same.

Aku ade melawat blog2 yang menarik yg banyak mengajar aku tentang blogging2 ni semua, Salah satunye yang banyak membantu aku ialah blog JustKhai.com yang banyak mengepos tips2 tentang cara2 nak wat blog, dan sebagainya lah. Aku berharap selepas ni aku dapat la nak post2 cerita ataupun berkongsi ilmu yang menarik didalam blog aku ni. Apa gune kalau ilmu yang kite ade, kite kedekot dengan orang lain sedangkan ilmu tu bukan lah kite yang punye tapi semua tu semuanya ilmu ALLAH S.W.T yang punye. So kawan2, aku harap dapatlah aku berkongsi ilmu dengan kawan2 semua ya. And ade ape2 cadangan untuk aku fill blog aku ni? Post komen dekat bawah ni ye. InsyaAllah aku akan update blog ni dengan cadangan. Segala kerjasama anda amatlah aku hargai sangat2.

Sekian saje, terima kasih!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...